Nytt liv, ny blogg...kul!


Jag antar att jag vid det här laget har tappat de läsare jag hade , det har trots allt gått nästan ett helt år sen senaste inlägget. Men, men, nu blir det en nystart på alla plan.

Jag har flyttat från Leksand till Falun, det känns bra. Jag har bytt hus mot lägenhet, det känns också bra( måste bara vänja mig vid att jag inte kan dansa mm , ytorna tillåter inte det).
Jag pendlar nu ca en timme till jobbet varje dag, det känns inte fullt lika bra, men det går.
Jag har min äldsta dotter "nästgårds", det känns fantastiskt. Jag måste nu plocka fram min lite slumrande självständighet, men det känns också bara bra.
Ja, sen har vi den biten som inte känns jättebra, men som säkert är nyttig och utmanande på många sätt, nämligen inkomsten som mer än halverats, men det ska gå det med!!.

Så jättevälkomna tillbaka till mig, och mitt nya liv!

 


Kommentarer
Postat av: Lillan

Men grattis jätte kul, äntligen tillbaka!!!

2011-02-05 @ 11:48:05
Postat av: mamsi? Eller? vad hade jag för signatur?

ja, det var nog en bra ide'....Hoppas det håller i sej!!!Lycka till! Kram!!!

2011-02-05 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0