Ledig, främmat och äntligen en gitarr..........

Idag är jag ledig igen, känns som om jag alltid är det, men det är ju endast då jag har tid att skriva.
Idag kommer Eddie, en sann barndomsvän och hälsar på, ska bli skoj!
Dessutom är han medskickad en gitarr från min kära far, så äntligen blir det lite sång och akompanjemang här i huset( eller så ser man det som vrål och stoj, ska höra med grannarna senare:).

Lite varmare idag, -9, ska ta en prommis in och handla lite. Låter gärna bilen stå om jag inte måste in till jobbet.
Jag tankade i veckan för 400, på det tog jag mig tur och retur till jobbet, och en resa till. Detta innebär att min kostar mig 110 kronor enkel resa till jobbet! Det kostar mig alltså 220 kronor för att åka och jobba!, helt sjukt!
Nej, bilen ska bort, funderar starkt på att skaffa en EU moppe, den drar 3:-/ mil, vilken skillnad! Istället för
220:-/dag, skulle det kosta 30:-/dag. Den går lite långsammare, men herregud en kvarts längre restid är det helt klart värt!.
Måste ta mig en riktig funderare.

Vi höres!


 

Moppe ska de va!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0