Ja, må hon leva, ja må hon........



   Idag fyller fd jobbis år och det missade jag när vi träffades igår! Inte ett ord jag sa ! -Hur ska du fira din födelsedag imorgon då?, eller, -Ska du hem och baka tårtor nu? Nej, inte ett ord! Jag missade det helt enkelt!
När vi var ute och lunchade så var det dessutom HON som betalade! Ja, ja jag måste fundera ut ett bra sätt att återgälda det här hmmmmmm....

Annars så är det min sista lediga dag på tio idag. Det har säkert kommmit en dm snö inatt, så bilen kommer jag inte att använda idag. Tänkte faktiskt att jag skulle ta en rask promenad runt sjön här där jag bor, det skulle ju enligt väderprognosen bli sol och bara ett par  minusgrader mitt på dagen:)

Jag har försökt att föra över lite bilder, alltid skoj med bilder i en blogg, men jag har inte riktigt fått det att fungera. Det kommer så småningom.

Ja, Hipp, hipp hurra då för världens bästa fd jobbis!!!



Födelsaedagsbarnet








Kommentarer
Postat av: mamsi

ja, just det...det saknas bilder...Tidigare la du ju ut massar, har du glömt hur man gör på så kort tid? Men det är kul att du skriver iallafall! <3

2011-02-09 @ 09:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0