En härligt solig, ledig dag.....

Idag har vi haft ännu en solig men vintrig dag. Verkligen underbar dag!.
På förmiddagen blev det en promenad med K till Jysk, vi skulle kika på lite smått och gott, vi har ju båda flyttat till ny bostad här i samma stad, och håller tillsammans på att utforska gator och annat här i stan. Den promenaden avslutades på Waynes Coffe.
Sen kom Den yngsta hem från dansen, och då var det dags för lunch.
Sen blev det ännu en promenad till stan för att inhandla lita fler sorters frukt till en fruktsallad som vi plötsligt blev sugna på.
Sen blev det naturligtvis den vanliga rundan i butiker Kicks( Den yngsta kom plötsligt på att hon skulle färga håret mörkt, och då kom ju även jag på att mina grå skulle väl också behöva döljas igen).På Åhlèns blev det mössa och vantar.
Nu har vi precis ätit fruktsallad och glass och tänt i kakelugnen, så nu är verkligen mysfaktorn på topp!

Ha en skön kväll ni med!




Jaha!!, ni undrar om vi blev fina i håret!? Nej, nu har Den yngsta ändrat sig, hon vill inte bli brunett utan hon ska beställa tid för att få LJUSA slingor hos sin frisör i morgon. Och jag då? ....
Äh!....jag gör det imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0