Och jag bara fryser och fryser.........


........kan det inte bara ge sig nån gång!. Jag vill ut och prova mina skidor, och jag vill kunna gå mina långa promenader igen. Usch vad den här kylan är hemsk!!!!

Annars så har jag jobbat idag, det är ganska lugna dagar så här efter alla helger, så man går där och pysslar lite och  har det allmänt mysigt faktiskt. Nu har jag ju gått på min tio-dagar-i-rad period så nästa fredag går jag av, men det går rätt fort än då de dagarna, tiden går ju fort när man har kul!!
 

När det är så här kallt ute så kan man inte låta bli att tänka på varmare dagar. Den här bilden är från den senaste resan med det glada gäng vi brukar åka med. I augusti är det dags igen! :)





Kommentarer
Postat av: Mor

men gumman...nu fryser du väl inte!! Nästan tögrader här, -1,5..underbart! Synd att du jobbar annars har det varit läge för ett träningspass!

2010-01-16 @ 12:18:25
Postat av: nattis

Nej men nu kan du inte frysa längre ;)

2010-01-19 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0