....och frusit har jag gjort i två veckor.....



......... men nu så får det vara färdigfruset!!. Ja, det har varit lite torftigt här i bloggen men det betyder ju inte att mitt liv på nåt sätt varit det :).

Det har naturligtvis varit mycket jobb ( det brukar ju oftast vara det som gör att det inte uppdateras så bra ), jag har ju gjort mitt tio-dagar-i-rad pass så klart.
Jorden har även fått en ny invånare, ja kanske inte bara en, men i alla fall en som har en mamma som är en fd jobbis till mig, och som jag brukar träffa på tisdagar och ta en fika med. En stor och kraftfull kille blev det och jag ser verkligen framemot att träffa honom, Colin ska han heta, eller?, sa hon inte det?, nej just det, de har ju inte kommit på ngt namn än, men jag tycker att han ska heta Colin:), som Colin Nutley, som gjort så fina filmer som Änglagård m m.
Grattis igen och i efterskott!!

Annars så var i i Sundsvall i helgen och flyttade hem "Den äldsta", eller vi flyttade inte hem henne riktigt än, men alla hennes saker!
Det gick som på räls och det blev en supermysig helg med restaurangbesök och hotellövernattningar varvat med bärande och storstädning av kyl, frys och ugn mm.
Så till nästa helg flyttar hon till Dalom och återvänder inte till Sundsvall förrän till hösten :)

Idag har jag gjort en notering i almanackan att jag har bötjat min träning på allvar. Jag körde lite på cykeln i morse och i eftermiddag blir det powerwalk med grannen!





Först träning, sen.........





....äppelpaj!....:)

Kommentarer
Postat av: mor

hallå hallå! Du får nog inge tips på tv program i kväll på FB. Krånglar igen!!!!!! Kommer inte in på vänner..kan inte kommentera....kan inte skriva vad jag gör just nu!!!Skit!...Fattar du vad det kan va för fel!?

2010-01-26 @ 15:32:54
Postat av: lillan

hej

börjar känna mig fit for fight

har du nån förmiddag ledig för fika

2010-01-31 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0