Jag vet, en jättedålig uppdatering.........


.....men det har varit så mycket annat ju!. Julen, som var lugn, skön och mysig. Nyår, som också var skön och mysig med trevligt sällskap och god mat!
Nu är i alla fall allt som vanligt igen och det tycker jag är så skönt!
Skolorna är igång igen, och alla rutiner rullar på som vanligt, inget speciellt julschema på jobbet utan det vanliga rullande som vanligt. Ja, precis allt är som vanligt!

Allt, förutom att jag ska börja hårdköra i skidspåret, jodå, jag fick mina längdskidor i julklapp så nu måste träningen börja!
Nu har det ju varit lite kallt i spåret, så jag har ju inte fått en flygande start direkt, jag menar, ni kan ju inte begära att jag ska harva i spåret i - 28 grader, nej, nån måtta får det vara!
Så jag har klarat mig än så länge, men så fort termometern stiger och passerar -10, då jäklar!, Vasaloppet 2011 here i come!!!

I morgon är det dags för en efterlängtad fika med fd jobbisen, om hon nu inte ligger på förlossningssalen, hon ska nämligen få en liten vilken dag som helst, men hon har lovat att hålla igen så att vi kan träffas imorgon!

Annars så går livet vidare som vanligt, jag tackar gud för att vi skaffade den här insatsen till vår öppna spis för gud vad varmt och skönt vi har haft inne när det har varit så kallt ute. Igår när vi satt framför tv:n  och  den brinnande elden uppmätte innetermometern 31 grader!!!!, puhhh, lite väl varmt va???











...........och imorgon åker julen ut!!.......


Kommentarer
Postat av: Mor

Det ska bli varmare nästa vecka, Tisd, Onsd. Så då får vi läsa om dina träningspass!

2010-01-10 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0