Vackert väder, fika med fd jobbisar och rask långpromenad med grannen....



....det är sammanfattningen av tisdag 15/9-09, i stora drag. Det blir också handling, matlagning, förhör till prov, men vem ... är intresserad av de sysslor som ingår i alla kvinnors vardag?.

Just nu går jag min dagliga bädd- och dammsugsrunda, det gör jag alltid efter duschen på morgonen, men som sagt, vem är intresserad av det?

På förmiddagen ska jag ju träffa en av fd jobbisar och ta en skvallerfika, undrar om hon har blivit nå tjock? det var ett tag sen vi sågs nu, hon äter ju rätt mycket bullar :):)


Kommentarer
Postat av: lillan

Hmm har du en tycka synd om mej själv dag??

2009-09-15 @ 08:44:44
Postat av: A-L

lillan: nej vadå??, tycker du att jag är negativ, jag är bara realistisk, sådan är vår lott i livet!

2009-09-15 @ 08:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0