Nej, nu går jag och lägger mig....



.......tror jag. Jag känner mig faktiskt lite mör efter prommisen i eftermiddags, lite mör i benen liksom. Jaha, det är det som kallas otränad, ja men då vet jag!

Kanske man ska passa på att läsa en god bok, nu när man är ensam, jah fick faktiskt en från bokklubben idag med posten.
Utpressningen, av John Grisham. Den verkar rätt bra, men den känns för tjock på nå`t sätt, jag har bara läst pocket i flera månader nu,, och det här är en inbunden bok på  över fyrahundra sidor. Orkar jag det?

Ja, ja, jag ger den en chans. Om den inte har fångat mitt intresse inom tio minuter så vet jag att den aldrig blir läst, vi får se!



Kommentarer
Postat av: lillan

Hejhej hoppas det var en god bok och

att du inte somnade å fick den i huvudet

denvar ju trots allt inbunden.Jag har själv aldrig läst denna författare men den är säkert bra.

Nu har jag kommenterat lite som du ville.

Må jag aldrig glömma det igen

Mvh Lillan

2009-09-23 @ 11:30:10
Postat av: A-L

ja....må du aldig mer glömma det :)

2009-09-23 @ 18:40:06
Postat av: lillan

Ehh oj nu var jag här igen men

det är ju inget nytt skrivet måste jag kommentera

ändå?? OK jag äter chokladglass mmmmm

2009-09-23 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0