Ledig månd, tisd.....




....ja, från jobbet alltså. Det är ju alltid en hel del annat att göra här hemma istället.
Idag var det fönsterputsning som var prioritet ett. Efter allt regnande så såg fönstren verkligen hemska ut. Jag måste ta den inglasade verandan på framsidan också nån dag, det känns som ett heldagsprojekt, jag måste bara vänta tills jag hittar rätta motivationen bara.

Annars är det Tisdag imorgon och fika med fd jobbisar, det var ett par veckor sen sist nu. Sen är det ju promenaddags, uppladdningen för vasaloppet 2011 fortsätter. Ska promenera med grannen tisd och torsd, och cyklar på min orbitrek onsd och sönd, sen när snön kommer så blir det till att slita i skidspåret. Får se om jag får med grannen hon skulle "suga på den lite" :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0