Jag har faktiskt lite höstångest jag också......



....och det brukar jag inte ha. Jag tillhör de som tycker att var säsong har sin tjusning, men just den här sensommaren så vill jag faktiskt ha kvar den lite till.
Kom på mig själv med att redan sitta och kolla efter resor inför nästa sommar, men stopp nu, innan dess ska vi faktiskt ha en härlig höst ( hoppas vi) med mycket löv och solsken, Sen kommer julen med alla ljus och all snö ( hoppas vi ).
Sen får vi ett härligt sportlov med sol och massor med snö och skidåkning (hoppas vi). Och efter det kommer våren med sol och kaffe vid husväggen och sen har vi sommaren tillbaka!!, med semester och allt vad den innebär!.
Men till dess är det ju några dagar kvar :(

Måste pigga upp mig med lite fler härliga sommarminnen


 

 
























 


Kommentarer
Postat av: mor

Det låter inte alls som om du har någon ångest inför vintern. Du skriver så vackert om alla årstider så tom. min ångest släppt.

Tack för det. nu ska jag njuta av de sista höstdagarna som ska bli såvarma och sjöna.

2009-09-16 @ 11:43:49
Postat av: mor

Självklart menade jag sköna,(förra kommentaren) inte sjöna, hahaha.

2009-09-16 @ 11:50:19
Postat av: lillan

Ska vi ta å äta på tisdag istället

för fika?jag e ju också ensam Veine

ska ju åka till åland å titta på

Lasse stefan!!

2009-09-16 @ 16:22:11
Postat av: A-L

lillan: ja det gör vi, good idea!Var äter vi?

2009-09-16 @ 18:12:32
Postat av: Anonym

Jag ringde palmbergs men det var stängt

tisdag :(

2009-09-16 @ 20:54:04
Postat av: A-L

Vi kanske ska ta Gyllene hornet??

2009-09-16 @ 21:18:44
Postat av: lillan

japp det blir väl bra

2009-09-17 @ 07:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0