Ja, jag jobbar vidare......



....och nu har jag fyra dagar kvar till ledighet. Jag har alltså jobbat sex dagar nu och på fredag går jag av min  "tiodagar- i -rad " period, och jag måste säga att timingen var bra för på fredag kväll kommer ju den övriga familjen hem, och sen blir det 20-års kalas för " Den äldsta" på lördag.
Tänk vad tiden rusar!!!!

Annars så var Polengänget på Krakows gator och torg och sprang igår på förmiddagen, och på eftermiddagen besökte de saltgruvan Wieliczka, jag vet inte så mycket om den, men de var oerhört fascinerade av hur vackert det var där.
Idag åker de till Berlin och kommer fram till vandrarhemmet där ikväll`, och imorgon får de tillbringa hela dagen i storstaden och shoppa loss!



Dagens vackra ting




En vit dalahäst som jag har fått av " Den yngsta" en jul, hon har gjort den själv och jag fick två stycken likadana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0