Idag är det vanlig söndag......



....och det  är dags för dansträning i falun igen för Den yngsta. Och jag tar som vanligt en fönstertittar förmiddag på Faluns gator , medans hon tränar dans.
Annars så hade vi halva släkten här igår på lite smörgåstårta och djungelmums. Vi firade Den äldsta som ju passerat tjugoårsstrecket och  blivit sååå vuxen!
Det var som vanligt , när vi träffas allihop, supertrevligt och mysigt på alla sätt och vis. Jag förstår inte varför vi inte träffas oftare?, men det är väl kanske just därför det blir så trevligt jämt, för att vi inte träffas så ofta.
Som det är nu så hinner det byggas om, färgas hår, bytas ögonfärg och tattueras m m på alla möjliga människor, så det är som första gången nästan varje gång, kul!
 Så var ju" pojkvännen " med och träffade släkten för första gången också, måste säga att han skötte sig exemplariskt. Han hade rätt svar på alla frågor, pratade alldeles lagom mycket, log på rätt ställen, skrattade på rätt ställen och såg jätteintresserad ut när Mannen berättade ingående om resan som varit till Polen/ Tyskland. Han fick +++++, av fem möjliga :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Vad många stavfel: dandträning,hom,ionte,sdå, månnisko, nästanm. Trött, efter gårdagen, eller?



Ja, visst har vi trevligt när vi träffas!



Det blir +++++ här också.

2009-09-27 @ 12:12:52
Postat av: mor

Ett till: säge. Hahaha du är rolig du!

2009-09-27 @ 12:17:18
Postat av: Den äldsta

Vad bra att han skötte sig, det tyckte jag med! :) <3

2009-09-27 @ 22:22:08
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: Mor

Hahaha, du har rättat! Hittade ett annat fel i ditt svar på mitt inlägg: Undrar vem som är trött och efter gårdagen. vaddå och???

2009-09-28 @ 10:50:04
Postat av: A-L

Stavfel???, jag ser inte ett enda, undrar vem som är trött efter gårdagen??

2009-09-28 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0