De har sovit på havet......



.....inatt, och jag sov här. "Den yngsta och Mannen har rest till polen / Tyskland på klassresa för att besöka ett antal koncentrationsläger och nu på morgonen har de kommit iland i polen, Gdynia.
Därifrån åker de idag till krakow, där de bor inatt. Imorgon besöker de det första lägret, Auschwitz.
Men jag jobbar på som vanligt, och det känns helt okej när de ändå är borta. Igår fick jag oväntat besök.... nej, jag hade inget Gevaliakaffe, men det behövdes inte heller för hon dricker hellre te. "Den äldsta"  stod på trappen och frös när jag kom hem och kom inte in ( nu när jag är ensam låter jag inga nycklar ligga på nåt hemligt ställe ute), så vi tog en mysig middag på Restaurangen .
Ikväll kommer hon tillbaka med pojkvännen och då blir det hårfärgning och plankstek.





Dagens vackra ting



....fick jag en jul av Den äldsta......



Kommentarer
Postat av: mor

Bra att du skriver om Polenresan, nu måste du uppdetare ofta så vi vet vad dom sysslar med dom kära.

Hon blev ju fin den äldsta, men tur att det inte blev föör mörkt mot hennes ljusa färger.

2009-09-20 @ 10:59:57
Postat av: A-L

jag ska försöka uppdatera ofta:)

2009-09-20 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0