"Tuttröntgen"



Idag ska jag bege mig till Falun för att låta, en för mig helt okänd människa, greppa mina bröst och bokstavligen pressa in dem från alla möjliga vinklar i ett alldeles för litet område, och ta några schyssta bilder!, ja det är precis så det går till, de vet ju alla ni som fyllt trettiofem!, kvinnor!
Förr om åren har jag bara behövt att på ett par minuter ta mig till bibliotekets parkering här i "byn", men nu måste jag  sluta en och en halv timme tidigare för att åka elva mil, tur och retur, för att få detta gjort, jag blir så trött på alla besparingar!
Men men , man gör det naturligtvis gladeligen, för det är ju trots allt en förmån att få kolla sig grundligt  vart annat år för en billig penning-

Annars så rullar det på , jag känner mig sååååå ensam den här veckan, "Den yngsta" bor hos mormor och morfar hela veckan eftersom hon praktiserar på annan ort. Det kan vara nyttigt för morföräldrarna att få gå upp till en tjutande klockradio, göra matlådor och köra barnbarnet fram och tuillbaka dagarna i ända, lite nostalgiskt för dem!
Nej, nu kallar jobbet!







Snacka om tillplattad! ( det är inte mina på bilden!:=))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0