Kommentera!!



Enligt statistiken på unika läsare, alltså enskilda personer som läser min blogg, så är det BETYDLIGT fler som läser än som kommenterar. En av anledningerna till att man skriver blogg, är att man vill ha kommentarer!
Vill alltså verkligen uppmana alla som läser att kommentera i alla fall lite då och då, man behöver inte alls kommentera alla inlägg, men i alla fall ibland, tack för att ni kommer att anstränga er med det!!!!

Annars är det ju tisdag idag, ja och då var det ju fika med fd jobbisar som stod på schemat. Nu kan jag nästan skuta skriva fd jobbisAR, för den andra fd jobbisen har svikit oss så numer är det bara en fd jobbis!
...alltså fika på förmiddagen med henne, och det var som vanligt jättemysigt! ( hon börjar bli stor nu, jättegullig!).

Resten av kvällen kommer jag att spendera med grannen ( med stavar!), och sen ska jag köra ut "Den yngsta med sällskap till grannbyn för filmkväll och övernattning). Sen avslutar jag min ledghetsperiod med Dr House, och sen är det dags att jobb igen!






Kommentarer
Postat av: lillan

Hmm gott kaffe

2009-10-28 @ 07:45:01
Postat av: A-L

Ja det var det verkligen!, vi ses på tisdag!

2009-10-28 @ 08:37:37
Postat av: lillan

Ja nu e jag här igen! Smörgåsen va också god

Palmbergs e till salu såg jag på blocket

2009-10-28 @ 10:18:34
Postat av: Mor.

Du kan iallafall inte beskylla mej för att inte kommentera! Puss.

2009-10-28 @ 15:46:06
Postat av: lillan

Jaha här har det inte hänt mkt idag

jag var hos doktorn idag, blev sjukskriven

till 2 dec och fick ta lite blodprover.

2009-10-28 @ 19:58:47
Postat av: A-L

haha..I love you Lillan!, det är precis så jag menar. Vad bra att du blev sjukskriven igen, då kan vi fika på tisdag igen då

Vi kanske ska köpa stamstället, eller det gör väl Gudrun .

Mor; nej dig beskyller jag inte för "smygläsning"

2009-10-28 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0