Idag börjar min tiodagars arbetsvecka....




....och jag måste medge att  så här inför den så känns det sådär. men jag vet att när jag kommer dit och kommer igång så är det bara skoj, och dagarna går faktiskt fort, och det måste ju bero på att det är skoj!

Annars så ska jag försöka få i mina nya linser idag, det är ju för att jag ska se tydligt och klart på kassan som jag har införskaffat mig dessa, när jag är ledig behöver jag dem inte.
Men jag grämer mig lite för insättningsproceduren, alltså, de är  ju så himla små, och hala!
Jag hoppas verkligen att jag snart får rutin på det också.

Jag hittade en ljuskrona på altanen som matchade min nya ljuspjäs perfekt, titta!


 

 


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja du, det där med att få i lincerna är inte det lättaste, kommer du ihåg när far din skulle lära sig att sätta i sina. Han höll på en timme och prova varje dag men dom fastnade aldrig i ögat, dom satt kvar på fingret när han trodde att dom äntligen satt där dom skulle. Vilka tider, det blev inga linser för hans del, hahaha.

2009-10-14 @ 10:32:14
Postat av: A-L

ja haha... jag kommer ihåg, och äpplet faller inte långt från trädet, jag kanske ger upp jag också :)

2009-10-14 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0