Grått, grått och åter grått....



Det är verkligen innedagar nu, jag menar vem vill gå ut i det här vädret? Igår var jag ut i, låt mig tänka....., kanske femton minuter. Jag tog soppåsen och skulle slänga den i soptunnan, på väg från tunnan såg jag några irriterande löv som låg utanför dörren, så jag hämtade krattan, räfsade lite runt rabbatten, okej, det tog nog bara fem minuter, jaja, då var jag bara ute i fem minuter igår då!
Vid 19.00- tiden kom grannarna in och tog en drink, eller två, och så blev klockan 01.00. Det var skönt att klockan bara var 9.00 i morse när man vaknade klockan 10.00, och att klockan bara var 10.30 när man 11.30 fortfarande satt i morgonrock!:=), usch vad det här blev snurrigt....




Kommentarer
Postat av: Mor

är heller inte ute om dagarna. Fullt upp med FB <3

2009-10-25 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0