Glasögon eller linser?


...that`s the question? Idag ska jag nämligen till Falun och se om jag kan ha linser istället för glasögon, alla kan tydligen inte ha linser.
Jag skulle verkligen föredra linser eftersom jag tycker att det är fruktansvärt irriterande att ha glasögonen på näsan, det blir röda märken och det kliar och är allmänt bökigt( sen KAN det vara så att jag tycker att jag ser mycket äldre ut i glasögon, MEN det är absolut inget som jag lägger in som motargument i den här saken:))
Jag tycker helt enkelt att det verkar smidigast, då kan jag ha de på jobbet och ta ut de när jag kommer hem. jag behöver de nämligen när jag tar betalt och ska räkna kassan på kvällen, det är ju synd om jag inte ser alla siffror rätt i det läget, det tycker i alla fall min chef:)

Så idag blir det ett besök på glasögonbutiken och lite "egen tid" i Falun, känns mysigt på nå`t sätt.




Dagen vackra ting......





.....är mina " små", jag älskar dem  hejdlöst!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Den äldsta

Vad gullig du är mamma!

Jag älskar dig hejdlöst!!<3<3

2009-10-17 @ 17:17:21
URL: http://jcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0