En hel helg och lite till har visst gått........



....och jobbar man och har hela huset fullt av folk så hinner man bara inte blogga, så är det!
Men nu är huset tomt ( nästan), och de tio jobbardagarna har minskat till tre, så nu ska  jag väl hinna med att blogga lite.

Annars var helgen verkligen super, folket sprang på marknad, och jag jobbade, folket sprang på hjultorget, och jag jobbade, och de hann även med lager 157, medans jag jobbade....men ..maten stod på bordet, när jag kom från jobbet, maten plockades bort och försvann obemärkt, när jag kommit från jobbet, så....jag ska inte klaga!
det var som alltid hur mysigt som helst när detta folk intog hemmet!
'
Om jag inte var så ödmjuk  skulle jag även nämna gårdagens entusiastinsats av mig och grannen. I hällande regn i en och en halv timme, gick vi med otroligt raska steg stavgång runr halva leksand. Låren var dyblöta och illröda när klädern föll av brrrrr..... 9400 steg!
Men som sagt, jag är alldeles för ödmjuk för att skryta om såna bravader!

Måste även sända en krya-på--dig hälsning till Den äldsta, som är förkyld och inte alls känner sig i form. Sköt om dig och " tea" ännu mer så  hörs vi!!
Puss på dig<3














Dagens vackra ting







......ros på vår altan i somras, bilden är tagen av Den äldsta <3

Kommentarer
Postat av: Mor

Det är OK att berätta vad man gjort under dagen i sin blogg. Det är väl därför man bloggar för att skriva om olika händelser. Så "skryt" på du. Vi som läser tycker du är såå duktig.

Så den äldsta är sjuk? Hoppas hon blir bra till helgen och stockholmsresan.

2009-10-07 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0