Och hur går det med uppdateringen tycker du??......



.....den frågan fick jag i lördags, men jag har sagt det förut och jag säger det igen, det blir inte så mycket bloggande när jag jobbar helg, andra saker prioriteras.
När man kommer hem vid halv fem lörd-sönd så är det middag, tv och framförallt så känns det som att det inte är riktigt läge att sätta sig vid datorn på kvällen när man varit borta från familjen hela dagen, jag vet inte, men då vill man umgås lite....

Men nu har halva långpasset gått, nu är det bara "en normal" arbetsvecka, som alla ni vanliga människor jobbar kvar, så nu känns det lätt. Kanske blir det mer bloggande nu, vi får se!



 

 

Vi var till kyrkogården i lördags, och tände ljus för nära och kära som inte är med oss längre. Det är så fantastiskt vackert med alla dessa ljus 


Kommentarer
Postat av: lillan

Jahaja

Men en fest har du ju hunnit med

också vavava;medans vissa sitter hemma

å väntar på uppdatering å knappt kan

röra mig. Imorse när jag skulle skjutsa

Tessan till skolan å hoppa ( hasa )in i

bilen fråga hon om jag verkligen fick plats :(

2009-11-02 @ 08:50:14
Postat av: A-L

Ha hha , ja barn är alltid ärliga:=). Ja festen var vekligen superskoj, och i dag blir det fikus, eller?

2009-11-03 @ 08:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0