Kupolenkväll


Igår slutade jag 15.00, och då hämtade jag "Den yngsta" och sen åkte vi till "kupan" och schoppade lite, ja man behöver det ibland. Hon fick tag i en jacka( äntligen), en halsduk, ett par vantar, en tröja och ett diadem. Jag då?? nej jag köpte inget, men jag fick lite mat på Palatset i alla fall. Jo! lite fars-dag- presenter blev det föresten, så nu var det klart.

I helgen är det återigen danstävling, denna gång i Sandviken, så vi åker bara över lördagen.
Så nu är det uppladdning med pasta, pasta och pasta.
På söndag åker vi till " sörboskogen" och gratulerar mamma( som fyller år) och pappa som ju är just pappa, och de ska ju firas lite extra på söndag!
Det ska bli gott med lite porterstek!





Födelsedagsbarnet som gör en fantastisk porterstek!

Kommentarer
Postat av: lillan

Godag

Ikväll ska jag på hocky i din

hemstad. Ska bli sååå kul.

2009-11-04 @ 09:35:59
Postat av: Mor.

Hon kan även göra traditionell Nötstek jätte bra.

2009-11-04 @ 16:54:15
Postat av: A-L

Ja det kan hon :=)



I min hemstad?, varför kom du inte in eftermatchen d`?, jag som satt och fikade men massa gott ca 21.25!!!

2009-11-04 @ 22:58:13
Postat av: lillan

åhh om jag hade vetat det,men men Tessan

va ju med och hon va rätt slut

efteråt.

2009-11-05 @ 07:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0