Härliga måndag



Ja idag har jag en ledig måndag pch det känns härligt!. Igår var familjen ( inte "Den äldsta") ner till mamma och pappa. Vi grattade mamma för att hon fyllde år, och så fick pappa lite godis för att det ju faktiskt var fars dag också. Tack så jättemycket, det var som vanligt supergott och supertrevligt!!.

Idag är " Den yngsta" febrig och har ont i halsen så hon är hemma och kurerar sig så att hon ska vara fit for fight på fredag när det bär av till Halmstad på tävling igen.
Själv har jag en tid för efterkontroll hos Specksavers, där de ska kolla att allt är okej med mina linser, vad besvikna de ska bli när jag bara har haft de i EN gång på fem veckor, men jag får fasiken inte i dem, de vägrar släppa från fingertoppen!. Men de för väl ge mig lite tips idag då.





 

Kommentarer
Postat av: Mor

Hälsa lilla Linnea att hon kryar på sej! och det där med linser är nog inte din grej, hihi! genetiskt!

2009-11-09 @ 16:33:18
Postat av: A-L

jag ska hälsa Linnèa. Jasså du tror inte att linser är min grej?, kanske inte

2009-11-09 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0