Dansuppvisning, glögg och i morgon operation..



Idag är det äntligen 1:a advent! och tänk om det hade varit lite snö ute också!. Leksands julmarknad har nu passerat och vi har druckit glögg och ätit pepparkakor med grönmögelost och brie, precis som man ska, jojo här följer vi slaviskt alla traditioner!

Imorgon tar jag en sväng till lasarettet och opererar mig lite, det ska verkligen bli fantastiskt att få tillbaka både smak och lukt!, något jag faktiskt hade gett upp hoppet om.
Sen blir det nog till att ta det lite lungt några dagar, vi får se!

Jag har i alla fall fått en väldig julstämning här hemma, ljusstakar, stjärnor och en braskamin, snacka om mysfaktor!!


Här kommer lite bilder från idag!




























STÄMNINGSFULLT!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt som vanligt när du fixar. Kan lätt konkurrera med inredningstidningar!!!!

2009-11-30 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0