Jag ska måla hela världen.............



.........eller förresten det räcker med det här ..... staketet. Igår fick jag hela insidan klar i alla fall, när jag sen idag skulle sätta igång med yttersidan mot grannen, så var det felblandat i den nya färgburken. Den  bara rann och täckte verkligen ingenting, det såg ut som om man hade laserat. Då tappade jag sugen, helt och hållet.

Annars så har lilla Lillan varit här och fikat idag, det var som vanligt trevligt, hon hade tidigare på förmddagen sms: at och frågat när jag fyllde, på skoj skrev jag IDAG!, , vilket ladde till att jag blev uppvaktad med presenter när hon senare dök upp, jättetrevligt, men någon födelsedag hade jag inte, trodde i min enfald att hon skulle förstå att jag skojade till det.
Men jag blev ju glad att jag fick presenter! 
Imorgon är jag också ledig, jag får se om inspirationen vad gäller målningen har kommit tillbaka då, ifdag blir det inget mer av det i alla fall




















Kommentarer
Postat av: Mor.

Det blir såå bra!!!! Åk och byt färg, det är dom som gjort fel! och du ska ha ny färg, GRATIS! Kunden har alltid rätt!!!!!!!!!!!

Puss, Mams!

2009-05-25 @ 19:04:36
Postat av: Den äldsta

Oj, vad fint det blir!

2009-05-25 @ 20:06:03
URL: http://jcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0