Jag fryser om fötterna.....


...men Mannen har klart och tydligt deklarerat att i Maj har man inte värmen på!, så vi slog av den förra fredagen och har inte haft den på sedan dess, men jag fryser om fötterna.
Klinkersgolvet är förbannat kallt när elen är avslagen, -Det blir snart varmt ute, så fort solen tittar fram så blir det varmt inne också!
Ja det kan hända, men jag fryser om fötterna när jag ska laga frukost i mitt 18 gradiga kök med kalla golv på mina sovmorgnar, jag vill ha det varmt och mysigt då!




Det iskalla golvet!




Kommentarer
Postat av: lillan

HAHA precis vad Veine säger "ingen värme på i maj"

och så tror han att jag inte sätter på den när

han åker å jobbar i veckorna mohahahaha

2009-05-20 @ 09:00:03
Postat av: A-L

hahah, ja jag tror det är ett manligt drag, men jag är inte lika tuff som du, jag fryser, lider och hoppas på att det ska bli sommar snart!! :=)

2009-05-20 @ 09:08:55
Postat av: lillan

Hehe ja det gäller ju att gömma elräkningen!!

2009-05-20 @ 09:16:10
Postat av: A-L

Ehh ja, fast Uffe har mer koll än så, han följer elmätarens utveckling varje vecka, inte för att kola mig, men av eget intresse, hur nu det kan vara ett intresse!?

2009-05-20 @ 09:20:12
Postat av: Mor.

Du kan få ett par av "paps" alla ulltofflor, de som är lagade med silvertejp.

2009-05-20 @ 10:25:24
Postat av: Tarja Eriksson

Vilket ljust och trevligt hem ni har Anna-Lena.

Roligt att se alla fina kort,både ut och invändigt

Heminredning går tydligen i arv. Vilka fina tjejer och såå roligt med deras dansintresse och tävlande.Förstår att ni har häcken full.

Häls Tarja o Bengt

2009-05-20 @ 12:21:54
Postat av: lillan

Ja el och ved är väl männens största intressen!

2009-05-20 @ 14:24:22
Postat av: A-L

Tarja: Vad kul att du har hittat hit!, och vad skoj att du gillar vårat hem, vi trivs jättebra här.

Ha det gott så kanske vi hörs på bloggen igen, hälsa Bengt också!

2009-05-20 @ 18:12:10
Postat av: micke rokka

åhhh nej...bara 18 grader....fy vad hemskt...och dom gnäller att det är -50 i sibirien...och där går du i ditt hemska klinkers kök och fryser i 18 grader plus...ring till ambassaden så kan dom säkert hjälpa dig...för så här får det verkligen inte gå till....det är en skam för vårat mordena samhälle

2009-05-24 @ 18:44:34
Postat av: A-L

Micke: ja eller hur?? hahah visst är det för jäkligt, jag förstår inte hur det här ska gå!

2009-05-24 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0