Grattis lilla mamma!



....och grattis alla andra mammor! ( inklusive mig själv!) . Kan vi få en skönare mors dag än denna?
Själv jobbar jag idag och kan inte åka ner till min lilla mamma, men jag gör det så fort jag blir ledig och jag vet att hon förstår, hon vet att hon är världens bästa mamma ändå! puss på dig!!

Själv vaknade jag till kaffe på sängen och presenter, påslakanset i satin, jättefina!! med tulpaner, tack goding!





Av Den äldsta som just nu lever  livet i Sundsvall, fick jag via blomogram de här fantastiska rosorna!!, tack älskling!



Så alla mammor , njut av den här soliga dagen, och gör inte mer än nödvändigt!!!

Ha en skön Mors dag!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Gulligt skrivet! Självklart förstår jag. Ha en skön Morsdag själv.

puss.

2009-05-31 @ 08:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0