Det var ett tag sen nu.........

....men det finns så mycket annat att göra nu när vår och sommar nalkas. Saker som krattning, målning, olja in möbler, så frön....m m.., men även sociala saker som konfirmationer, det är trevligt, och eftersom Den yngsta hade bestämrt sig för att inte konfirmera sig ( efter storasysters två dagar långa procedur med allt vad påklädande av leksandsdräkt , nattvardsdräkt för fem år sedan ) inte ens lockande presenter kunde få henne att ändra sig, så fick vi  gå och titta på kusinen istället , det var en lättsam och trevlig stund med teater, sång och diktläsning, väldigt trivsamt. Allt avslutades med god mat och dryck hemma hos familjen efteråt.

Annars så är det måndag, och fika med fd jobbisar idag, det var två veckor sen nu så nu ska här skvallras!,
Senare ska jag köra danstjejerna till Falun för sista dansträningen inför SM som går av stapeln i helgen i Västerås, och sen om vädret tillåter blir det målning för hela slanten  fram till onsdag då jag börjar jobba igen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Måla? Du målar väl inte planket vitt runt poolen? Det kommer du isåfall att ångra varje år när det ska rengöras och målas om.

Tack för i går förresten!! Trevligt tycker vi också.

2009-05-11 @ 09:19:15
Postat av: A-L

Jo jag målar staketet vitt runt poolen, det blir sååå fint, jag räknar med att måla det var tredje år ungefär men det får jag ta det blev så mycket snyggare



Puss på dig Mor!

2009-05-11 @ 09:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0