Tisdag........

....är det ju idag, och då är det som vanligt fika med fd jobbisar som står på schemat.Det är alltid trevligt och livssituationen har alltid förändrats för någon av oss varje gång vi träffas på ett eller annat sätt.  Man har sålt sitt hus, eller köpt ett hus,  fått nytt jobb , eller så har man bara med sig vanligt hederligt, smaskigt skvaller, och det duger bra det med.
Jag var på vårdcentralen igår igen angående min nu ett år långa förkylning, och jag fick dra min historia för ännu en ny läkare och sen fick jag som alla andra gånger ta prover , och nu ska han höra av sig om ett par dagar och då ska vi se hur vi ska gå vidare. Det börjar faktiskt kännas tröttsamt nu när det gått ett år med hosta och framförallt  att jag inte har någon smak och lukt, det är liksom inte lika kul att anstränga sig med matlagning om jag säger så, när inget smakar nåt.
Ja jag har i alla fall talat om att jag inte kommer att ge mig förrän de har kommit underfund med vad som är fel, sen får de göra hur de vill.



Kommentarer
Postat av: lillan

Bra gjort,stå på dej men kalla inte läkaren

jä..a lokalvårdare för då blir dom lite

småsura ;)

2009-03-03 @ 09:34:18
Postat av: Mor.

Det är bra att du äntligen slår näven i bordet!!!

Det skulle du gjort för länge sedan.

Kram.



2009-03-03 @ 13:18:31
Postat av: nattis

27e mars=)

2009-03-03 @ 16:38:29
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nja det blir en liten bit bort, i samma område, & vi bor redan nu i ett av dom bästa=)

2009-03-03 @ 22:23:47
Postat av: lillan

Men hallå nu har det varit onsdag HELA dan

och här händer det inte mkt,är du bara på facebook

nu eller?????

2009-03-04 @ 16:32:33
Postat av: A-L

ha ha ,ja det är ju så mycket att hålla koll på....ska bli skärpning:)

2009-03-05 @ 10:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0