Städar lite, packar lite, slappar lite, bloggar lite........

 I morgon bitti 5.00 åker vi till Eskilstuna på terminens första danstävling ju, så i morgon är det uppstigning 4.00. Efter danstävlingen åker vi vidare till huvudstaden och kusinerna för ett dygn tilsammans med dom, ska bli trevligt.
Där blir det lite  shopping och lite överaskningar på söndagen  innan vi på  kvällen styr kosan hem igen, med förhoppningsvis bra placeringar för Den yngsta.
Den äldsta kommer hem i helgen oxå och kommer att vara hemma i två veckor för praktik på Radio Dalarna, ska bli skönt att få ha henne hemma!




Kusinfamiljerna!

Kommentarer
Postat av: Micke Rokka

Ha det så trevligt i helgen med familjen...hoppas att uffe kör bilen..annars får jag ringa in till sveriges radio och varna för en röd bil som kör som en galning :-)massa varma kramar från mig till er alla

2009-03-13 @ 11:35:01
Postat av: A-L

hahaha du har fått en helt fel bild av mig som bilförare, den gången jag inte visste att det var du som låg före mig i Sala så hade jag ju bråttom. Och den gången i rondellen i Rättvik så hade jag ju glömt att vi skulle til Palmbergs..och den gången du åkte med mig hem från jobbet då var det ju....osv ....

Nej, jag är faktiskt en rätt bra bilförare om jag får säga det själv :)

Ja tack vi ska ha det bra i helgen, vi ses väl nästa tisdag?

2009-03-13 @ 12:32:59
Postat av: Mor.

Jag vet inte om det är bättre att Ulf-peter kör, han gasar i stället för att bromsa när det dyker upp rådjur tex. (som brukar få konsekvenser!!)

Ha det så bra nu och Linnea: Kör försiktigt!!

2009-03-13 @ 13:00:50
Postat av: A-L

Jag ska fråga Linnèa om hon kan tänka sig att köra, det kommer hon tycka blir jätteskoj!:)

Lite synd kan jag tycka om henne att hon ska behöva hålla sig vaken så där sen på söndag kvää eftersom vi inte kommer iväg från huvudstaden förrän vid 2100-21.30 tiden, men men vi får hoppas att hon håller sig vaken:):)



2009-03-13 @ 13:18:45
Postat av: lillan

Hehe ja du e nog super som bilförare

blondinanna eller bella.

Glöm ej att tisdags fikat är 16.30

och blir en pizza denna gång.Therese tjatar som

bara den om när vi ska träffa blon.. nej

jag menar ann-lena

2009-03-13 @ 13:19:43
Postat av: A-L

Ja hälsa Therese att 16.30 på tisdag får hon träffa den fantasiska brunettanna!! och då ska vi smaska pizza!

2009-03-13 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0