Jag ser verkligen fram emot ikväll......

......för ikväll kommer ett för mig kärt program tillbaka . Jag följde det varje säsong när det gick på 1 an, sen gick det på 3 an ett tag och då hade jag  ,och många med mig tydligen ,inte den kanalen, för de tappade jättemånga tittare och till slut lades det ner,
Men nu är  det äntligen tillbaka,  EXPEDITION ROBINSSON!!, tillbaka med alla pakter och ö-råd och alla egoistiska individer.
Alla föregående år har de ju fått vara på någon solig ö med  härlig vit sand och i alla fall blivit härligt bruna och fina, fast under rätt hårda förhållanden ( dessutom har alla överviktiga som varit med i programmet, kommit hem vältrimmade och läskigt solbrända, så de ska jäklar a namma inte klaga). Men i år!!!, i år blir de avsläppta i ett träsk!!, vilken jälka tur att man inte sökte till Robinson i år och trodde att man skulle komma hem brun och fin!!! ( tanken har ju faktiskt funnits där ett par gånger)
Ett träsk!, Når solstrålarna ens dit?? Stackrarna! det ska bli såååå kul att följa  dessa träsktroll.........



Kommentarer
Postat av: lillan

Jag älskar också Robinson så jag sitter å väntar jag också men man kan värma upp med Wild kids

det är också lite spännande.Annars så har jag haft en spännande dag på jobbet har du också

haft det ;)

2009-03-21 @ 19:00:46
Postat av: A-L

Ha ha härligt att du är tillbaka, har saknat dina comments, sa till Uffe idag att du dissar mig:(

Vi tittar oxå på Wild kids:)

2009-03-21 @ 19:06:04
Postat av: A-L

Ja, jag kan ju inte säga att min dag på jobbet har varit som Robinson direkt, kanske lite mer som Pang i bygget :)

2009-03-21 @ 19:15:40
Postat av: lillan

Ja jag ville ju att du skulle skriva att

du sakna mej men nädå ingen efterlysning

i dalaradion du har ju Jonna där så jag

tänkte..... Nädå har haft fullt upp med

min gulliga fjortis hon är visserligen som

en liten ängel efter i Tisdags menmen det

kommer mera.... cliffhanger

2009-03-21 @ 20:00:33
Postat av: Micke Rokka

Jag tycker att Robinson är ett program för media sugna personer som vill bli c-kändisar..men jag respekterar att ni tycker om det..kramar

2009-03-21 @ 21:02:23
Postat av: A-L

Jag blir i alla fall glad när ni är med mig här i bloggen:)

2009-03-21 @ 21:36:05
Postat av: Mor

Håller helt med Micke Rocka. Men var och en får väl titta på vad dom vill. Vi tittade inte!

2009-03-22 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0