På begäran.......

....så ska  jag försöka skriva mer än ett inlägg per dag.. Haha det känns verkligen stort att skriva så...på begäran..., passa dig blondinbella nu är brunettanna på gång! :)
Sitter nu med en kopp kaffe, men ska snart bege mig till jobbet.
Idag blir det ännu en härligt solig dag, kunde dock  vara lite varmare tycker jag, men alla skidälskare måste ha fantastiska dagar just nu, vi får unna de det här vädret. Vi sol och värmeälskare har ju vårat sköna kvar!

Annars blir det inte så mycket annat än att jobba idag, slutar 18.00 och kanske blir det en snabbtur till den stora staden, vi får se



Kommentarer
Postat av: lillan

Ehhh jaha nu e klockan 11.16 och senaste inlägget

var 09.19 TVÅ timmar :-(((

2009-03-25 @ 11:17:33
Postat av: Den äldsta

Vad snackar du om? Kupolen? vavava? :P

2009-03-25 @ 18:11:24
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: lillan

Ghaaaaa hela dan har gått nu!!!Och nu måste jag gå å lägga mej det är nog bäst att vi tar en fika

imorrn å pratar om bloggen.Sleep well

2009-03-25 @ 21:03:36
Postat av: A-L

Nej det blev inget kupolen idag, dset blev försent ikväll.jag kom hem från jobbet 18.30, sen skulle jag handla, hämte Den yngsta på dansen och hem och laga middag. Ja så det blev inte middag förrän kl 20.00, och innan vi hasde ätit klart så had klockan hunnit bli nästan 21.00, och jag är såå ledsen att somliga hade hunnit gå och lägga sig innan jag hann skriva igen, jag menar lägga sig 21.00!!!, då är man ju inte så intresserad av en uppdatering, eller?

2009-03-25 @ 21:25:31
Postat av: A-l

Tyvärr kan det inte bli ngn fika i morgon, eftersom jsg jobbar till 18.00, vi får ta det på tisdag

kramiz

2009-03-25 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0