.....och så var det tisdag igen.....

.....och fika med fd jobbisarna, nu var det två veckor sen vi träffades så nu har vi såååå mycket att tjattra om.
Idag är det sista lediga dagen, fr o m i morgon så jobbar jag tio dagar i rad, jag har min första lediga dag nästa lördag!
Sen blir man ledig fyra och en halv dag efter det , och så rullar det på......

Annars så är det ett jäkla blåsande, trodde det skulle kunna bli fint de här lediga dagarna men ack vad man bedrog sig, har inte ens varit ute och promenerat nåt.
Nej nu måste jag hoppa in i duschen!



Kommentarer
Postat av: Mor

Det är ju bra att det blåser så snön försvinner.

Snart tittat tussilagon fram i dikena, härlig tid kommer framöver.

2009-03-31 @ 18:03:21
Postat av: lillan

Vad är detta!!!Inget nytt under solen??

2009-03-31 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0