Jodå, det gick så bra såååååå.....

....så nu kan jag det där . Jag ska vara där i kväll oxå sen så är jag fullärd! Och jag känner faktiskt redan nu att jag kommer att trivas i den nya branschen.

Annars idag så blir det nog en reprisdag från igår, lite sola med kaffe på altanen och lite inskolning i kväll, sen är jag ledig imorgon och så jobbar jag allra sista helgen på Hotellet lörd-sönd. 
Om du inte har nåt att göra, så kan du ju komma och ta en fika lillan :)



Har glömt att nämna hur härligt det är att ha Den äldsta hemma i dalarna, jag tror hon gör ett bra jobb på Radio Dalarna

Kommentarer
Postat av: mor.

Självklart gör den äldsta ett bra jobb, det tvivlar inte jag på heller men hon skriver ju inget om det på sin blogg. Jag är in och kollar den varje dag, är jätte nyfiken på vad hon gör. Hon skriver kanske när hon praktiserat färdigt. Det kan kanske vara skönt att vila från bloggen ett tag. Den yngsta har ju också en paus. Det är bara du som är flitig, så lägg inte av du också.

2009-03-19 @ 10:29:37
Postat av: A-L

...nej, jag KAN inte lägga av , jag tycker ju det här är jättekoj! Jag har i alla fall försökt att få Den yngsta att blogga igen , men hon har så mycket annat just nu, hontar väl upp det plötsligt en dag. Vad gäller Den äldsta å har hon verkligen fullt upp och sena dagar, och hon skriver ju hela dagarna så hon har helt enkelt ingen inspiration just nu, hon måste vara inspirerad för andra saker. Men det blir nog lungt så småningom.

2009-03-19 @ 10:42:27
Postat av: Anonym

Tycker att det är skönt att läsa om er....du är en inspirations källa och du har en skön energi....kramar

2009-03-19 @ 18:47:03
Postat av: A-L

Tack för de fina orden, synd att du var anonym//

2009-03-20 @ 08:06:11
Postat av: Mor.

Det är ju som jag sagt, det kommer fler och fler läsare. Visserligen är du inte uppe i blondinbellas läsarsiffror än men det kommer, lugn!!

Trevlig helg!

2009-03-20 @ 11:07:55
Postat av: Micke Rokka

hehe...det var jag som skrev det..:-) micke rokka

2009-03-21 @ 07:41:24
Postat av: A-L

Jag hade det faktiskt lite på känn, ville bara att du skulle ge dig tii känna:)

2009-03-21 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0