.....Jodå, det gick så bra så.....

.....så nu är man igång.
Känner att jag kanske ska försöka hålla igen lite så här första dagarna, man kanske inte ska komma in och vara hyper energisk och tjata ihjäl alla andra om vad kan jag göra nu ?, finns det inget som ska packas upp?, När ska vi skylta om för påsken? ska jag  göra en 2: sorterings hylla av det som ligger ute på lagret??

Usch de kanske tycker att jag är hur dryg som helst redan, men jag kan inte göra på ngt annat sätt, this is the way i am.
Nej jag fär nog lägga band på mig lite som sagt, i alla fall de första dagarna:)



Kommentarer
Postat av: Mor.

visstn är det väl bra att vara aktiv men man kanske ska ta det lite lugnt i början och inte klampa in på deras revir. Jag känner ju dig och förstår att det är svårt att ta de lugnt.

2009-03-24 @ 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0