Jag har varit borta i trettioen och en halv timme.....

...och i morse ringde en av mina kommenterare och påminde mig om att ajg inte hade bloggat idag, jag kom hem i natt!
Innan hon ringde hade min andra kommenterare stått i bakgrunden i ett annat samtal och skrikit - har hon bloggat?

Känns skönt tycker jag..alltså, att man är borta ett och ett halvt dygn och man är så eftertraktad och saknad.:)..mmm. jag har de bästa läsarna! och trognaste!

Ja vi var i alla fall på danstävling i lördags, vi satt i en svettig gympasal från 8.00  -21.00, men det var det värt det gick jättebra i både singeln och paren.
De kom åtta i paren ( sju gick till final) vilket innebär en prick , och bara en prick kvar till Starklass!!
I singeln blev hon tia vilket KAN ge prick även det och då en prick kvar till guldklass.
Det var en jättenöjd tjej som vi packade in i bilen på lördagskvällen och for  till kusinerna i Sthlm med.  Igår överaskade vi henne med att gå på musikalen High school musical på Göta lejon och ett besök på grekisk restaurang på kvällen tillsammans med kusinfamiljen och deras pojkvänner.

Hon fyller nämligen år idag! !, så i morse bliv det väckning 06.00 med fika och presenter
Och idag blir det tårtbakning och fika med klasskompisar, mormor och morfar, mfl.
Nej nu måste jag sätta igång!


Fyller femton idag!

Grattis älsklingen!!!!





Så här såg hon ut igår ( det är hon till vänster)

Kommentarer
Postat av: Micke Rokka

Gratta henne från mig :-) blir det fika imorgon?? kan vi samåka för jag har ställt av min bil...jag ska gå minst 50 km i veckan :-) kramar

2009-03-16 @ 12:38:15
Postat av: A-L

Jag tack ska gratta henne från dig. Vi ska träffas lite senare imorgon och ta en pizzaslice istället tänkte vi, häng gärna på. Vi tänkte träffas vid 16.30, du får gärna åka med mig!

2009-03-16 @ 12:58:44
Postat av: Micke Rokka

vad bra...då hinner jag nyktra till iaf

2009-03-16 @ 13:44:59
Postat av: Mor.

Tack för tidigare idag. Ja, det är skönt att du är tillbaka i bloggen. Jag har ju vant mig vid att kolla den varje dag och veta vad du håller på med.

Jag ha väl aldrig haft sån koll på er som jag har sedan du skaffade bloggen.

2009-03-16 @ 19:58:53
Postat av: A-L

Nej nu har man inga hemligheter längre:).....

2009-03-17 @ 07:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0