....jag har faktiskt haft lite att göra.....

....men jag är naturligtvis sååå glad över alla kommentarer om dålig uppdatering, i love you!
Idag är jag ledig, eller ledig och ledig, jag ska inte jobba i butiken i alla fall. Men däremot så har jag en himla massa ärenden som ska göras såsom banken, posten, hämta skor ( jag ska äntligen hämta min egendesignade träskor med kurbitsmålning ), handla , och  så ska jag försöka städa av lite här efter helgen, både Den yngsta och Den äldsta har haft nattgäster här i helgen så det finns lite att pyssla med för en mamma.

Måste nämna att vi var ett gäng som gick på revy igår kväll. Det var Insjörevyn Humlans "Ursäkta röran" och vi var alla rörande överens, kanonbra!!
Det är trots allt amatörer som spelar, men det hade lika gärna kunna vart Stefan och Krister gänget, superproffsigt!, tack för den upplevelsen med många glada skratt!

I lördags släckte ni väl all belysning förresten? det gjorde i alla fall vi, man skulle tydligen inte stänga av tv och datorer, men ska man stänga av strömmen så ska man väl ( tv och dator går väl också på ström?)
Ja vi stängde i alla fall av allt och tände ljus i hela huset och spelade kort, hur mysigt spm helst, man borde göra det oftare. Det var lite pust och stön i början när vissa inte fick se färdigt på Robinsson, men  de tog sitt förnuft tillfånga.
Jag tror Sverige sparade tio villors årsförbrukning på den här timmen, och det får man väl säga äe bättre än inget alls.





Kommentarer
Postat av: lillan

Gud va skönt att du e tillbaks, jag trodde att det

hade hänt nåt så jag våga inte ringa

men nu vet jag att du lever ;).Kl 11 imorrn

eller????

2009-03-30 @ 10:11:59
Postat av: A-L

...ja jag lever:), kl 1100 i morgon blir perfekt, Micke kommer oxå:)

2009-03-30 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0