Ingen sol idag?

...vad ska jag då göra idag??? Ja ja jag får väl ta tag i de vanliga  fredagssysslorna, som städning, handling, och idag festförberedelser för Den yngsta. Hon blev ju femton i måndags och ska ha tjejmiddag ikväll med "The innercirkle".
Det ska bjudas på plankstek och schwartswaldtårta, ingen dålig meny va? så när hon kommer hem vid fyra tiden så ska det förberedas.
Annars blir det för Mannen och mig en lugn fredagskväll med ett glas vin och nåt gott att äta ( kanske blir det lite planksteksrester över:) )
Kvällen blir inte speciellt sen för min del heller eftersom jag jobbar på Hotellet i helgen och ska upp 5.30, det känns faktiskt lite vemodigt så här sista helgen:(, det trodde jag aldrig).






Kommentarer
Postat av: mor.

Jag missade tyvärr Den äldsa på radion men teknikens värd kan ju ordna det.

Man kan ju gå in på radio dalarna och gå tillbaka och lyssna på det som varit.

Så nu sitter jag och lyssnar. Birro har nyss blivit intervjuvad om Dan Andersson veckan.

2009-03-20 @ 13:31:50
Postat av: A-L

Vad bra! hörde du henne då?

2009-03-20 @ 13:39:18
Postat av: Mor.

Jaa, hon kom till slut, lät väldigt bra, trevlig röst!

2009-03-20 @ 15:01:16
Postat av: Anonym

Ja, det tyckte jag också, en riktig radioröst!!:)

2009-03-20 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0