Impulsiv......

....får jag ofta höra att jag är, och det kan jag väl i och för sig hålla med om. Det mesta jag gör , gör jag mitt i en ingivelse.
Jag får en tanke och en vision och direkt ska den genomföras. Detta är på både gott och ont men oftast blir det ngt bra av det. Jag ser det i alla fall som en positiv sida hos mig, även om både min mor och Mannen ofta pustar när jag full av energi och entusiasm berättar vad jag har på gång.
I dag har jag i alla fall fått just en sån ingivelse och vision.
Jag ska köpa mig själv ett par bra och lätta längdskidor till nästa jul, träna de fjorton månadern som är fram till första söndagen i mars 2011 och sen vara med om cirkusen den 6/3 i Vasaloppsspåret från Sälen till
Mångsbodarna ( 3 mil)....förlåt ....jag ...menar ..Mora ( 9 mil)
Det vore väl en häftig grej att vara med om, det tycker jag i alla fal, vältränad blir man på köpet oxå.
Ja ja pustar nog min mor m fl , det får vi se hur det blir med den saken, men ni ska få se att morgonen den 1/3 i soffan framför  Vasaloppet  2009 blev en  riktig morot till att börja träna regelbundet, och att få kämpa och slita i Gustavs spår, Jag undrar om jag ska ha en eller två stavar, ähh jag kommer nog att behöva två! :)



Kommentarer
Postat av: Far.

Är du manisk nu igen!!!!!

2009-03-01 @ 13:09:23
Postat av: A-L

Hahaha ja, nu är jag manisk och full av ideèr :)

2009-03-01 @ 13:17:05
Postat av: A-L

Far:.....undrar vem jag har fått det maniska ifrån:)

2009-03-01 @ 13:20:36
Postat av: lillan

Jaha vad kul men då får du nog sluta

med kakorna på Palmbergs ;)

2009-03-01 @ 15:51:51
Postat av: Far.

Svar; Mor!!

2009-03-01 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0