Fenomenet Facebook....

....har jag aldrig brytt mig om att sätta mig in i, men mina fd jobbisar pratar oavbrutet om detta fenomen...-jag såg att den och den hade bla bla bla på facebook...m m, så i tisdags gick jag in och kollade, och vips så var jag registrerad och då var jag ju snabbt som sjutton tvungen att fortsätta kolla gamla släktingar och vänner från förr. Kul träffpunkt!
Idag är jag på den lediga sidan, men jag har en del saker att uträtta så jag ska ta en "prommis" upp till" Noret" och fixa lite saker.
I helgen jobbar jag igen, frukost , så jag missar inte Andra chansen på lördag. Jag håller tummarna för Sarah Dawn Finer och Star Pilots.






Kommentarer
Postat av: nattis

Du är ju lite småsjuk måste jag säga;P hahaha

2009-03-05 @ 11:19:42
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: A-L

Jag vet, jag är född sån :)

2009-03-05 @ 11:33:09
Postat av: nattis

Vad bra, då är vi två!;p asg

2009-03-05 @ 12:34:18
URL: http://gng.blogg.se/
Postat av: lillan

Eftersom du har samma puckade humor som jag så kolla

på tjuvlyssnat.se

2009-03-05 @ 15:04:01
Postat av: Mor

Skyll inte på ärftliga anlag.( ang. sjuk humor)

2009-03-05 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0