Nästa vecka sticker vi.........


....och det ska bli såååå skönt att sola och bada. Jag känner mig verkligen priviligerad som i alla fall har en solresa attt se fram emot, Allla ni stackrare som inte har det måste vara hur deppiga som helst. Om man ska tro metrologerna så ska det bara bli kallare och kallare här framöver :((, och som om inte det räckte till så är det midsommar nästa vecka och sen efter den så går det mot vinter igen, sen blir det bara mörkare oich mörkare!, nej usch!!! vad negativ jag blev, det är klart att i midsommarveckan så vänder det!!, det blir säkert strålande sol och härlig sommarvärme, de där metrologerna...hur ofta har de rätt egentligen???
















Bara lite Tukietbilder!

Vi åker med det "glada gänget"









Det ska bli riktigt skönt!!

Kommentarer
Postat av: Mor.

Jag tror nog dom där metrologerna har fel för i dag har vi ju haft 17grader. Vi går nog mot varmare tider. Ni är värda en skön semester och ni verkar vara ett trevligt och glatt gäng enligt bilderna så ni får säkert trevligt.

2009-06-11 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0