Idag skiner solen på altanen.....


....men det är kallt i luften. Det ser så soligt oc'h varmt ut innifrån, men när man kommer ut är det inte alls lika skönt.

Men hon ger inte upp, hon söker ögonkontakt hela tiden, ja hon försöker verkligen stirra ut mig.
Hon undrar varför jag inte kommer? solen skiner ju och då brukar jag ju vara ute tidigt, hon vill ju så gärna ha sällskap.......men, .......det är för kallt än Allis, senare kanske.....





Hon ger inte upp!
Hon har satt sig vid stolen där jag brukar ligga
och vill så gärna att jag kommer ut till henne.......







Kommentarer
Postat av: Mor

Nu får du väl offra dig när hon "ber" så snällt!

Hon är för söt!

2009-06-09 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0