Den här helgen har verkligen rusat iväg......


....men det känns nog så för att jag har varit i full gång hela tiden. Mannen har hunnit in på akuten och vända också föresten, magont, men de kunde inte se vad det var, så han skulle komma in igen om det blev värre. Och det har det, så jag har sagt att jag inte tycker att han ska åka till jobbet utan åka in och få en röntgen, men alla vet ju hur "mascho" alla karlar är när det gäller att gå till läkare ( eller om det är ren rädsla  kanske?)

Men jag har i alla fall hunnit med en jäkla massa, oljat in trallen, klippt gräs och trimmat, målat och fixat en kattlucka åt Katten. Nu återstår bara att få henne att gå in genom den, ut har hon gått ett par gånger men in vill hon absolut inte gå!, vi får se om hon tar sitt förnuft tillfånga.

Nu i kväll är vädret i alla fall helt fantastiskt, åh tänk om det kunde vara så här , det är ju i alla fall sommar nu!




Den fantastiska kattluckan




Den inte lika fantastiska" kattlucksdissaren"










Den fantastiska kvällssols verandan

Kommentarer
Postat av: Den Äldsta

Men gud vad fint mamma! Snart kommer jag hen och dricker te med dig på kvällssolsverandan! Mys! Nu håller jag på att göra grönsakssoppa, samtidigt skrattar jag åt kattlucksdissaren!

2009-06-08 @ 13:55:48
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: Mor

Verkligen fint!!

2009-06-08 @ 15:12:37
Postat av: mamsi

jag snart kan vi dricka te tilsammans i kvällsolen på altanen, jag längtar !

Vad du är duktig som gör egen soppa, du är sååå nyttig!



<3<3<3



2009-06-08 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0