Och solen den bara lyser...


....och det är så härligt att vakna och gå ut och ta en kopp kaffei solen varje morgon. Jag verkligen älskar det! Jag förstår inte varför jag som älskar sol och värme bor kvar i det här kalla och hemska landet  åter om, nej, man får nog skaffa sig en terasslägenhet i nåt varmt land där man kan bo från okt - maj, det räcker om man åker hem till jul och naturligtvis på sommaren, åååååh vad härligt det ska bli :=), ehhh,  vadååå?, jobba?, jaha måste man det?????

Nu jobbar jag två dagar till sen har jag ledigt igen!! ända till på onsdag!!, ja vissa har det bra!!!!!





Kommentarer
Postat av: lillan

HAHA jag jobbar en (1) dag till sen har jag semester

2009-07-01 @ 21:29:58
Postat av: Mor.

Oktober till Maj?? Den dagen kommer om 20år!!!!!

Låter långt men tiden går såå fort!

Men å andra sidan så tycker jag det låter som att du är ledig stup i ett i detta inlägg.

Vi tycker att det passar bra denna helg att du är ledig när vi kommer. Det ska bli mysigt att få vara tillsammans lite längre än vanligt.

2009-07-01 @ 21:53:54
Postat av: A-L

Lillan: Ja du ska ju ALLTID vara värst, på allt!!

2009-07-01 @ 22:06:55
Postat av: A-L

Lilla: Ja du ska ju alltid vara värst, på allt!



Mor: Ja det är väl så, att man får vänta ett antal år innan man får leva det liv man förtjänar:=).

Det ska bli riktigt mysigt att få rå om er i helgen <3

2009-07-01 @ 22:09:10
Postat av: lillan

Hmm solen lyser NOT

Uppdatering tack

2009-07-09 @ 10:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0