...och regnet det bara vräker ner...:=)



ha ha ...men det GÖR INGET!!!!!!, solen kommer ju tillbaka på lördag!. Nu får växtligheten vad den behöver!!, och jag jobbar i alla fall så mig gör det inget!!.

Annars så rullar dagarna på och man sover jobbar och äter....sover, jobbar och äter....sover.........ja, inte riktigt så är det väl, jag är ju ledig ibland också och då myser jag mest här hemma med katten. Plockar fästingar titt som tätt på den stackarn. Nu ska jag titta på oskyldigt dömd med Persbrant :=)



Kommentarer
Postat av: Mor.

Jasså det finns äckliga fästingar i Leksand också. Vidriga är dom!! Dom måste ju bort så fort som möjligt från Katten innan dom suger för mycket och katten blir sjuk. Men hon är ju duktig och står ut fast man tar med massor av päls när man drar ur dom jäklarna.

Tråkig olycka på männens arbetsplats!! Tänker på dom anhöriga och mina kära som utsätter sig för dessa risker.

Sköt om er!

2009-07-10 @ 09:21:27
Postat av: A-L

Ja det var verkligen hemskt med Maffe, det kan gå fort!



Ha det gott!

2009-07-10 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0