Jodå, jag har bloggen kvar......

....men det blir helt enkelt inte så mycket skrivande när man jobbar. Dels för att det inte händer så mycket mer än att man just jobbar,alltså har man inte så mycket att dela med sig av,  men också för att jag helt enkelt inte inte har orken.
Men men , nu är snart tiodagarsperioden slut och min ledighetsperiod är här!, och då blir det bättring, jag lovar!.

Lägger in en bild på mina älskade barn, bara därför att de gör mig så glad! puss på er!





Den ena..............





.....och den andra

Kommentarer
Postat av: Mor

Jaa, fina ungar är det!!!

2009-07-29 @ 09:42:43
Postat av: Den äldsta

Men mammi! Vad söt du är! Pusspuss<3

2009-07-30 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0