Jag bara jobbar och jobbar......

.....det är därför jag bloggar så dåligt. Det är ju sommar nu och alla "supermysiga och semesterglada turister" :=(  har ju kommit till dalarna!
Dessutom har vi 2- års jubileum på jobbet och säljer saker för 2:- och 20:-, så folk är helt galna!!! och då menar jag verkligen galna!!!

Annars så har det ju faktiskt varit helt regnfritt idag!!. Bara en sån sak!!!.  Jag har preis ätit middag ute på altanen och det var jättesoligt och skönt.

Igår var jag så deppig över allt regnande så jag sa till Mannen att vi måste äka bort i helgen!!, bort från det här blöta dalarna, dit där det i alla fal inte vräker ner. Så i helgen har vi bokat in oss på hotell i Göteborg och äter gott och går lite på Lisseberg och sånt, det ska bli skönt( bara det inte regnar där också!! , nej sån maximal otur kan man inte ha, eller?



Kommentarer
Postat av: Mams.

Till helgen blir det fint i Dalarna och regn i Göteborg!!!!!!!

2009-07-14 @ 09:10:32
Postat av: mams.

skojade bara. ni får säkert fint väder.

kram.

2009-07-14 @ 22:15:01
Postat av: A-L

mamsi: jaså, var det ett skämt, jag som har försökt att övertala Linnèa att vi ska ta Stockholm och Gröna Lund istället, vilken tur att vi inte bokade om då !!!!!

2009-07-14 @ 22:58:44
Postat av: Mams

Hi hi, kul att du gick på det.

2009-07-15 @ 12:10:41
Postat av: lillan

Hejhej

Hoppas ni har kul i göteborg jag solar iallafall för fullt här hemma i Dalarna Mohahaha

Fredag kväll har precis avslutats med hämtning

av två fjortisar med "magsjuka" tur att man anar!!

2009-07-17 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0