Vinterns dag.....

Ja det är tvära kast i vädret må jag säga. Ena da`n är det vårkänslor och Tulpanens dag, och andra dagen -20 grader. Måste säga att jag föredrar tulpaner.
Idag är Mannen hemma, vilket han alltid är på fredagar, så idag har det varit storhandling och garagestädning.
I kväll ska vi lyxa till det och äta plankstek tilsammans med P-O och Kickelina. Sen bllir det nog lite nostalgidrinkar också, nån San Fransisco och nån White Lady tror jag faktiskt att det kan bli.

Lycka till vill jag säga till min Äldsta också som har en stor tenta i eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Mor.

Vad mysigt ni ska ha i kväll,själv tar jag nog en whisky i medecinskt syfte och lägger mig tidigt. jag är så förbaskat förkyld och jag måste bli bra till på Tisdag annars ingen OP.

Hoppas det gick bra för den äldsta på tentan.

Hälsa Mannen och Gäster.

2009-01-16 @ 17:16:32
Postat av: Anonym

Ja det ska jag göra, och krya på dig nu så hörs ni i morgon//

Hälsa pappsen!

2009-01-16 @ 17:48:02
Postat av: A-L

Ja det ska jag göra, och krya på dig nu så hörs ni i morgon//

Hälsa pappsen!

2009-01-16 @ 17:48:51
Postat av: nattis

åhhh...vad fusk! Jag kommer omedelbums;)

2009-01-16 @ 19:11:28
URL: http://gng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0