Sovmorgon

Idag hade jag sovmorgon....ooohhhh vad det var skönt, jag tror att jag behövde det . En som däremot inte tyckte att jag skulle sova när Den yngsta stökade i köket var Katten,Klockan 7.13 landade hon på min mage med ett långt mjaaooo, hon brukar göra så när jag inte vaknar till klockradion också ( i och för sig bra när man håller på att försova sig ), så det var bara till att följa med ner.
Ja, jag är nöjd åndå, 7.13 är längre jag brukar sova ,så jag känner mig helt utvilad.

Idag ska jag vara lite social och fika med f.d jobbisar, vet inte om det blir en eller två men det ska bli skoj att träffas och skvallra lite, det var stax före jul senast, usch vad tiden skenar iväg snart är det ju vår för sjutton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0