Snön faller .......

Jaha, då var det full vinter igen då. Jag är redan hur trött som helst på vintern, och det är bara januari än.
Jag vill ha vår och sommar så att det börjar växa i och gro i alla trädgårdar och alla människor är ute på sina tomter och pysslar, det är livskvalitet det! det här som är nu när alla sitter inne i sina stugor och man knappt pratar med en människa det är bara en enda lång transportsträcka fram till man kan ta sin kaffekopp och sätta sig i lä vid husknuten och sträcka ansikte mot de första varma vårstrålarna, som sagt det är livskvalitet det!

Någon som jag däremot inte tror känner av någon livskvalitet just idag är min yngsta som kom hem från skolan på morgonen och kände sig trött och hängig, det tog inte så lång tid innan hon var tvungen att ila in på toaletten och kasta upp det lilla hon hade stoppat i sig tidigare till frukost.
Magsjuka är inte det hon uppskattar mest här i världen, stackarn.



Rosor till henne, varsågod sippan



 

Kommentarer
Postat av: Mor.

Lilla tufflan, Det är absolut inte kul med magsjuka.

Hälsa henne så gott och hoppas hon snart är på benen.

2009-01-19 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0